بازی های PC&ANDROID
سرگرمی و بازی
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازی های PC&ANDROID و آدرس yasdownloader.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





افسانه ریمن – Rayman Legends Pc Game

| افسانه ریمن – Rayman Legends برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

## دانلود نسخه کم حجم Kaos بازی Rayman Legends با لینک مستقیم ##

 

افسانه ریمن   Rayman Legends

 

توضیحات بازی: در نسخه ی قبل دیدیم که چگونه یک موجود نادان و کودن به اسم ریمن با کمک دوستان خود به یک قهرمان تبدیل شد.در نسخه ی Origins دیدیم که قهرمان ما با شخصی به نام Globox دوست شد که همین گلوباکس به او کمک کرد تا به یک قهرمان تبدیل شود.اینبار ریمن با دو دوست همیشگی خود یعنی Globox و Teensies عازم ماجرایی پیچیده می شود،پیچیده و خطرناک.طبق اخبار داستان از آنجایی شروع می شود که دار و دسته ی ریمن خود را در جنگلی تاریک و طلسم شده می بینند.خلاصه،ریمن و تینزیز و گلوباکس به دنبال را فرار به کلبه ای مرموز بر می خورند.این فضول ها از روی کنجکاوی به داخل کلبه می روند و در کمال تعجت تعداد زیادی تابلو را مشاهده می کنند.تابلو هایی که افسانه های یونانی،جنگ روم،سرزمین های افسانه ای و …را نشان می دهند.دار و دسته ی دیوانه ی ما به تابلوی عجیبی که جنگ های روم را نشان می دهد نزدیک می شوند.و در یک لحظه،تابلو آن ها را به سمت خودش می کشد و دیوانگان ما وسط جنگ روم ظاهر می شوند!حال وقت فرار است!کل هدف بازی نیز فهمیدن اسرار نهفته در این تابلو های مرموز است.


ادامه مطلب

چرخ دنده‌های جنگ  – Gears Of War  PC Game

| دانلود بازی چرخ دنده‌های جنگ  – Gears Of War  برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

## دانلود نسخه BlackBox بازی Gears Of War برای کامپیوتر – PC ##

 

چرخ دنده‌های جنگ    Gears Of War

 

توضیحات بازی: داستان نسخه ی سوم Gears of War بیشتر به معرفی شخصیت قهرمانان بازی میپردازد و همچنین شما ماموریت های بسیار زیبا و نفس گیری نیز مانند نسخه های قبل شاهد خواهید بود . داستان بازی به دو ، سه سالی بعد از پایان نسخه دوم برمیگردد انجایی که قهرمان اصلی بازی که مارکوس نام داشت به این پی برد که شاید پدر او زنده باشد و به جستجو او میپردازد. زیبایی  و امتیاز بالای این بازی به ویژگی های خوبی که دارد برمیگردد که امتیاز هایی نظیر گرافیک بالا، سلاح های پیشرفته و با تکنولوژی بالا و همچنین امکانات خوبی که به مخاطب داده میشود.وجود بازی گروهی و داشتن چندین یار در مراحل بازی ، که شما دیگر در این بازی از گذراندن مراحل یکنواخت تک نفره بازی های دیگر رنج نمیبرید . بازی بر روی یک ناو بازسازی شده‌ی بسیار بزرگ آغاز می‌شود، جایی که انسان بعنوان پناهگاهی برای مقابله با دشمنان زیر زمینی خود از آن استفاده می‌کنند، ما در ابتدای بازی کنترل مارکوس فینکس را بر عهده می‌گیریم که به دنبال Dom میگردد. پس از گشت و گذاری درون ناو به دام که اکنون ریش در آورده و موهایش سفید شده است (اگر نسخه‌ی دوم را بازی کرده باشید دلیلش را می‌دانید!) می‌رسید.


ادامه مطلب

Metro Last Light: imars | Region Free | Lt3 | ISO Formatمترو: آخرین امید | Metro Last Light: imarsایکس باکس – XBOX| دانلود بازی مترو: آخرین امید | Metro Last Light

برای ایکس باکس با لینک مستقیم |

| نسخه کامل با فرمت ISO برای LT3 با Region Free  در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

 

مترو: آخرین امید | Metro Last Light   (ایکس‌باکس   XBOX)

 

توضیحات بازی: داستان بازی در بیست سال بعد از جنگهای اتمی به وقوع می پیوندد.زمانی که روسیه به علت عوامل شیمیایی و انواع بمب ویران شده است.فضای شهر کاملا فاسد و مخروبه شده و حتی تنفس هم در آن ممکن نیست و ناچارا مردم به کانال ها و ایستگاه مترو پناه آوردند و اکنون زیرزمین ها وتونل ها هستند که ایالتهای روسیه را شکل میدهند. شما در این بازی باید سربازی به نام آرتیوم را کنترل کنید که همراه با دوستان و سربازان دیگر وظیفه آزاد سازی افراد و نجات جان مردم باقیمانده و نیز پاکسازی تونل ها و مترو ها را بر عهده دارد.شما در این مکان تنها نیستید گروه های خرابکار و گروه هایی که نگرش نئونازیسم دارند و موجودات جهش یافته در جای جای تونل ها و مترو ها پراکنده هستند.بین این گروه ها درگیری های زیادی شکل گرفته که با گذشت هر روز به وضع وخیم روسیه می افزاید و کنترل این گروه ها لحظه به لحظه سخت تر و دشوار تر میشود.

شما باید در حکومت مطلق این گروه ها و موجودات، اولا زنده بمانید دوما وظیفه ی خود را به درستی انجام دهید.بسیاری از بازیباز ها و منتقدان داستان بازی را بر مبنای کمیک نوشته شده توسط دمیتری گلوخوفسکی (Dmitry Glukhovsky) میدانستند اما اینگونه نشد و سازندگان اعلام کردند که داستان MLL دارای داستانی جداگانه نسبت به کمیک ۲۰۳۴ میباشد.شما در این بازی که به نوعی بازی آخرالزمانی نیز محسوب میشود با تعداد کمی مهمات روبه رو هستید و تنها با ماسک تنفسی قادر به تنفس هستید و در مقابل شما نبرد هایی قرار دارد که حتی ممکن است ساعت ها طول بکشد.در عنوان قبلی شاهد ضعف هایی در گیم پلی و بخش تیراندازی بودیم اما این ضعف ها در این بازی به طور کلی برطرف شده اند و آن طور که از تریلر های این بازی برداشت میشود اینبار تیراندازی بسیار دقیق تر و طبیعی تر شده است و با اضافه شدن تخریب پذیری به بازی،حس تیر اندازی و جهنم به وجود آمده در درگیری ها را به بازیباز و مخاطب بهتر انتقال پیدا میکند و ترس و واهمه را در چهره ی او نمایان می کند.علاوه بر این تغییرات مثبت به وجود آمده در بازی،که هر کدام به تنهایی موفقیت این عنوان را تضمین میکند،شما اینبار شاهد صحنه های سینماتیک بیشتری خواهید بود.

 

 


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 6 / 4 / 1392برچسب:, ] [ 6:6 بعد از ظهر ] [ امیر حسین یاراحمدی و محمد امین پایدارنیا ]

 

تام رایدر: دنیای زیرزمین – Tomb Raider: Underworld Pc Game

| دانلود بازی تام رایدر: دنیای زیرزمین – Tomb Raider: Underworld با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

# برای دانلود ورژن(نسخه ها)ی دیگر این بازی اینجا را کلیک بفرمایید #

# برای دانلود پکیج بازی های مشهور اینجا را کلیک بفرمایید #

 

تام رایدر: دنیای زیرزمین   Tomb Raider Underworld

 

توضیحات بازی: توم ریدر: دنیای زیرین(به انگلیسی: Tomb Raider: Underworld)‏، یا تام ریدر ۸، هشتمین بازی سری توم ریدر است که در نوامبر ۲۰۰۸ منتشر شد، این بازی توسط کریستال داینامیکس ساخته شده‌است. که اکثر گیمر ها با آن خاطرات خوبی دارند.این بازی توسط کمپانی معروف Eidos Interactive منتشر و توسط Crystal Dynamics ساخته و حمایت شد.شرح بازی Tomb Raider: Underworld : توم ریدر: افسانه (به انگلیسی: Tomb Raider: Legend) یک بازی رایانه‌ای منتشر شده توسط شرکت ایدوس اینتراکتیو است. این بازی در تاریخ ۷ آوریل ۲۰۰۸ عرضه شده و سازنده آن کریستال داینامیک و طراح آن داگ چرچ است.

تام ریدر از نظر بسیاری از نقدپردازان بازی مورد توجه قرار گرفت. IGN با تمجید از این بازی اعلام کرد "بازی کاملا خوش ساخت و شخصیت پردازی عالی است." IGN نمره ۹٫۱ از ۱۰ را به این بازی داد که بیشترین نمره در سری‌های توم ریدر محسوب می‌شود. گیم ریدر نمره ۴٫۵ از ۵ را به این بازی داد و اعلام کرد:"یکی از نکته‌های جالب این بازی این هست که هیچ قسمتی از بازی شبیه قسمت‌های دیگر نیست". گیم اینفورمر نمره ۹٫۲۵ از ۱۰ را به این بازی داد و اعلام کرد: "موقعیت شناسی و توانایی‌های شخصی در این بازی بسیار زیبا کار شده است.


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 6 / 4 / 1392برچسب:, ] [ 6:3 بعد از ظهر ] [ امیر حسین یاراحمدی و محمد امین پایدارنیا ]

 

 

Resident Evil: Revelations | Region Free | Lt3 | ISO Format

اهریمن ساکن: افشاگری – Resident Evil: Revelations xbox

|دانلود بازی اهریمن ساکن – Resident Evil: Revelations ایکس باکس با لینک مستقیم|

| نسخه کامل با فرمت ISO برای LT3 با Region Free  در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

 

اهریمن ساکن | Resident Evil: Revelations (ایکس باکس XBOX)

 

توضیحات بازی: Resident Evil: Revelations – شاید هنوز خیلی ها از نسخه های اخیر Resident Evil ناراحت باشند و بخواهند که باز هم بازی ای همانند نسخه های ۱ تا ۳ این سری را تجربه کنند. Capcom به تازگی همه را غافلگیر کرد. این کمپانی اعلام کرد که بازی Resident Evil: Revelations که برای ۳DS عرضه شده بود را برای Xbox 360 ،PS3 ،PC و Wii U به صورت HD عرضه می کند. Revelations می تواند از یک نظر برای دوستداران سری RE جالب باشد و آن هم المان های کلاسیک این عنوان است. اگر با این بازی آشنایی ندارید، باید بگوییم که ماجراهای آن بین نسخه های ۴ و ۵ رخ می دهند.بعد از اینکه کریس ردفیلد (Chris Redfield) به همراه همکار جدیدش جسیکا شراوات (Jessica Sherawat) در یکی از مأموریت هایشان گم می شوند، جیل ولنتاین (Jill Valentine) و همکار جدیدش پارکر لوسینی (Parker Luciani) برای یافتن آن ها اقدام می کنند. آن ها به آخرین مکانی که کریس و جسیکا در آن حضور داشتند، می روند و وارد کشتی ای به نام SS Queen Zenobia می شوند که تبدیل به مکانی شیطانی شده است. از شانس خوب شخصیت های بازی و روال معمول سری RE، این کشتی به نوعی ویروس T آلوده شده که T-Abyss نام دارد و تمام کارکنان آن را به هیولاهای کشنده ای تبدیل کرده است. Revelations از قسمت های مختلفی تقسیم شده و روندی سریالی دارد. هر کدام از این قسمت ها نزدیک به یک ساعت طول می کشد و مراحل نیز کاملاً بر این اساس طراحی شده اند.

 

 


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 6 / 4 / 1392برچسب:, ] [ 5:37 بعد از ظهر ] [ امیر حسین یاراحمدی و محمد امین پایدارنیا ]

مرا به یاد بیاور – Remember me Black Box Pc Game

| دانلود بازی مرا به یاد بیاور – Remember me برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

 

مرا به یاد بیاور   Remember me

 

توضیحات بازی: بازی Remember Me از آن دسته از بازیی هایی هست که اتفاقات خیلی سریع رخ میدهد، کنترل ضربات و کمبو ها در بازی کمی دشوار است ترکیب کلید ها و بخاطر سپردن این ترکیب ها کمی کار را برای یک گیمر سخت میکند، در این میاد Nilin یک شکارچی حافظه حرفه ایی باید در طی بازی قدرت های خود را بدست بیاورد تا بتواند راحت تر بر دشمنان پیروز شود، دشمنانی که هر کدام دارای قدرت های خاص خود هستند و باید با هر کدام به سبک خودش مبارزه کرد، گاهی در بازی شما با دشمنی روبرو میشوید که خود نیز یک شکارچی حافظه است و پیروزی شما بر آن قدرت بیشتر شما است ، پس باید خود را آماده کنید.

اما بازی Remember Me تنها یک بازی تخیلی که در در آینده رخ میدهد نیست و شکافتن و شفاف کردن داستان نیاز به توضیح کامل تری هست؛ بازی Remember Me در جایگاه خود میتواند بازی موفقی باشد به دلیل آن که هم داستان قوی دارد و هم گرافیک زیبا و هیجان، ترس، مبارزات تن به تن و ضربات آکروباتیک و ماجراجویی و اما خوب این حافظه ها چه میشوند، هدف از این ربودن ها و پاک کردن های حافظه چیست؟ در فضای دیجیتالی زمان ۲۰۸۴ که شرکت Memoryeyes با شبکه ارتباطی قصد دارد تا از طریق آن تمامی جهان را به وسیله طوفان خود تسخیر کند. این خاطرات که از افراد دزدیده میشود، باعث به وجود آوردن انسان هایی میشود که وجودشان با یک موتور احساساتی کار میکند و به گونه ایی کنترل کننده این موتور احساسات و عواطف آن ها را زیر نظر میگیرد.


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 6 / 4 / 1392برچسب:, ] [ 5:26 بعد از ظهر ] [ امیر حسین یاراحمدی و محمد امین پایدارنیا ]

دانلود بازی Plight of the Zombie برای PC

دانلود بازی Plight of the Zombie برای PC

 

دانلود بازی Plight of the Zombie برای PC

 

بازی Plight of the Zombie یک بازی کم حجم و جدید با ترکیبی از سبک های فکری ، ماجرایی و استراتژیکی می باشد. سبک بازی Plight of the Zombie مقداری متفاوت از سایت بازی های است که تا به حال درباره زامبی ها دیده اید. شما بیشتر زامبی را یک شخصیت ترسناک که در پی کشتن نقش اول بازی است دیده اید ولی در بازی Plight of the Zombie شما زامبی های فقیر و گرسنه ای را خواهید دید که در پی بدبختی خود و پیدا کردن غذا هستند.

فکرتان را به کار بیندازید و به بازی گرفتاری زامبی قدم بگذارید. حس سیری ناپذیر انها و ارضا نشدن آنها از خوردن مغز انسان همه یک مخمصه بزرگ است زیرا شما در بازی Plight of the Zombie یک زامبی خواهید شد و بایست به دنبال مغز گشته و خود را سیر کنید. چندین شخصیت زامبی در بازی Plight of the Zombie موجود است. شما در این بازی یکی از شخصیت های زامبی موجود خواهید شد و در پی  غذای مورد علاقه یعنی مغز انسان می روید. شما هم اکنون می توانید بازی Plight of the Zombie  با حجم کم برای کامپیوتر را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

امکانات در دسترس بازی Plight of the Zombie:

-       بیش از ۵۰ مرحله زیبا و صد البته خوشمزه در مقابل شما خواهد بود
-       کسب امتیاز و خوشگذرانی با سیر کردن زامبی بازی
-       دارا بودن فروشگاه اشتهای بازی با لوازم اضافه برای رفع گرسنگی
-       شخصیت های کاملا طبیعی و متحرک و طنزآمیز


ادامه مطلب
[ جمعه 11 / 2 / 1392برچسب:, ] [ 4:6 بعد از ظهر ] [ امیر حسین یاراحمدی و محمد امین پایدارنیا ]

دانلود بازی Zombie Murder – بازی کشتن زامبی ها برای PC

دانلود بازی Zombie Murder   بازی کشتن زامبی ها برای PC

 

دانلود بازی Zombie Murder برای PC

 

خودتان را برای یک مبارزه جانانه آماده کنید ، بازی Zombie Murder ، یکی از جذاب ترین بازی های اکشن در سبک زامبی کشی ! می باشد که می تواند ساعت ها شما را سرگرم نماید . سازنده ی بازی کمپانی معتبر Falco Software می باشد که با ساخت بازی های همچون Tanks USA نام خود را برسر زبان ها انداخت و حالا با ساخت بازی Zombie Murder Hell Arrives می خواهد خود را بیش از پیش معرفی نماید .


ادامه مطلب
[ سه شنبه 27 / 12 / 1391برچسب:, ] [ 10:49 قبل از ظهر ] [ امیر حسین یاراحمدی و محمد امین پایدارنیا ]

دانلود بازی Resident Evil Operation Raccoon City 2012 نسخه کم حجم

دانلود بازی Resident Evil Operation Raccoon City 2012 نسخه کم حجم

 

دانلود بازی Resident Evil Operation Raccoon City 2012

نسخه کم حجم و فشرده شد بازی Resident Evil Operation Raccoon City

 

بالاخره نسخه جدید بازی رزیدنت اویل یعنی بازی Resident Evil Operation Raccoon City 2012 برای PC کامپیوتر منشتر شد. این نسخه از بازی های محبوب رزیدنت اویل، ماموریت شهر راکون (اپریشن راکون سیتی Operation Raccoon City ) نام دارد. سبک این بازی ترسناک و تیراندازی سوم شخص می باشد.

داستان بازی Resident Evil Operation Raccoon City 2012 این گونه است که شهر راکون پس از انتشار ویروس T در سطح شهر، دچار طغیان شده‌ است. شهروندان به سرعت به ویروس T مبتلا شده و تبدیل به Zombie می‌شوند. ویروس تی، درحقیقت یک سلاح بیولوژیکی بود که توسط شرکت Umberella ساخته شد. شما در بازی Resident Evil Operation Raccoon City 2012 به عنوان یکی از مامورین تیم U.S.S وظیفه دارید شهروندان شهر راکوون را که به ویروس تی مبتلا شده اند از بین ببرید تا جلوی انتشار ویروس را بگیرید. در بازی رزیدنت اویل ماموریت شهر راکون، شخصیت‌هایی هم حضور خواهند داشت که در سری‌ های اصلی کارهای مهمی را انجام داده‌اند؛ مانند لیان اس کندی که در نابود کردن هماورد اصلی بازی رزیدنت ایول ۲ نقشی مهم را ایفا کرد. شما هم اکنون می توانید بازی Resident Evil Operation Raccoon City 2012 را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 


ادامه مطلب
[ یک شنبه 25 / 12 / 1391برچسب:, ] [ 7:13 بعد از ظهر ] [ امیر حسین یاراحمدی و محمد امین پایدارنیا ]
صفحه قبل 1 صفحه بعد
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امید وارم از وبلاگم خوشتون بیاد.(نظر یادتون نره!)
آرشیو مطالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 85
بازدید دیروز : 49
بازدید هفته : 242
بازدید ماه : 240
بازدید کل : 15245
تعداد مطالب : 173
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1




مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران
 

برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب




Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
داستان روزانه

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس

دریافت کد آپلود سنتر

فال حافظ


استخاره آنلاین با قرآن کریم


Online User